Hulp met ovulatietesten - Zwanger worden forum

Elien - schreef op 01-06 om 18:24
Hallo allemaal, 
Midden maart ben ik gestopt met de pil. Ik lees hier al een tijdje mee en nu zit ik zelf met een vraag..
Ik ben 4 dagen geleden begonnen met ovulatietesten. Ik had 2 dagen een heel licht streepje, dus dacht ik dat de piek eraan zat te komen. Nu vandaag zie ik helemaal geen tweede streepje meer... 
Heb ik de ovulatiepiek gemist? Is er iets mis? Hopelijk heeft iemand van jullie een antwoord.. Word hier zo onzeker van! 
3 antwoorden en 22436846x bekeken
Jolanda (Gast) - schreef op 01-06 om 18:59
Hoi Elien,
Het kan zijn dat je je eisprong heb gehad, want op welke dag van je cyclus ben je begonnen met testen ?
Elien - schreef op 01-06 om 19:02
Ik startte op dag 10 met de testen. Op dag 12, 13 en 14 een heel licht streepje. Maar dan moest je echt goed kijken. Vandaag geen tweede streepje meer te zien..
Becca - schreef op 06-07 om 15:35
Ik heb meerdere dagen op rij een licht streepje gehad en uiteindelijk toch het donkere streepje gevonden.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!