Zwanger? - Zwanger worden forum

Brabbel - schreef op 03-05 om 17:07
Dag dames,
Zojuist een test gedaan en zien jullie wat ik ook zie?
Is hier onverwachts dus zijn alle 2 redelijk in shock...
Lieve groetjes,
6 antwoorden en 22738471x bekeken
Brabbel - schreef op 03-05 om 17:19
Kwamen zelfs al 2 streepjes op vanaf ik nog maar de test deed...
Anoniem (Gast) - schreef op 03-05 om 17:38
Lijkt mij duidelijk toch? 

Ja zwanger!
Brabbel - schreef op 03-05 om 18:02
Ja denk het ook maar wou dit even delen met jullie. Is gewoonweg onwezenlijk eventjes.
Wou gewoon dat er wat andere mensen bevestigden( hoe raar dit ook klinkt)
Anoniem (Gast) - schreef op 04-05 om 08:49
Snap ik wel hoor. Meer bevestiging dan een streep kun je niet krijgen
wow (Gast) - schreef op 05-05 om 14:35
Dat je zulke testen deelt, wetende dat hier vrouwen enorm veel verdriet hebben en moeite moeten doen....
Je ziet zelf toch wel dat die positief is.
Anoniem (Gast) - schreef op 05-05 om 14:55
Jezus wow wat een onzinnige post. Waarom mogen vrouw die het moeilijk hebben wel posten en een vrouw die het niet gelooft niet? Die het niet zag aankomen? Misschien wel omdat ze niet zwanger kon worden

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!