Ja denk het ook maar wou dit even delen met jullie. Is gewoonweg onwezenlijk eventjes.
Wou gewoon dat er wat andere mensen bevestigden( hoe raar dit ook klinkt)
Jezus wow wat een onzinnige post. Waarom mogen vrouw die het moeilijk hebben wel posten en een vrouw die het niet gelooft niet? Die het niet zag aankomen? Misschien wel omdat ze niet zwanger kon worden