5 dagen voor NOD - Zwanger worden forum

butterflyy - schreef op 09-04 om 11:10
Hooi, 
Sinds maandag avond heb ik heel licht bruin bloedverlies. Ook echt enkel met plassen of afvegen. Normaliter als ik dit heb ben ik de volgende dag zwaar ongesteld maar dat is nu niet zo.. 
Om deze reden heb ik vanmorgen een test gedaan en zie ik een hele lichte streep, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf voor de gek houd haha. Zien jullie ook iets?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!