zwanger of niet - Zwanger worden forum

Poll: zwanger of niet


ja
nee
over 2 dagen nog een x testen



missy27 - schreef op 27-03 om 13:58
hoi ben 2 a 3 dagen overtijd en nog steeds niet ongesteld en geen ongesteldheid klachten normaal wel altijd netjes optijd ongesteld , heb nu een test gedaan en krijg een lichte streep  ben ik nu zwanger of niet? wanneer weer testen? 
2 antwoorden en 23110852x bekeken
Orchidea - schreef op 29-03 om 13:19
Een lichte streep is een streep. Test over 2 dagen weer eens, dan zul je zien dat het streepje oploopt, als het goed is. ;-)
geog - schreef op 29-03 om 19:25
Was de streep er binnen de aangegeven termijn? Vals positief zou zelden voorkomen maar het kan wel een indroog streepje zijn als het pas veel later verscheen. 
Ik duim voor jou dat je over 2 dagen een dikke streep te zien krijgt! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!