is het een positive test ? - Zwanger worden forum

siomar - schreef op 27-02 om 14:03
Goedenmiddag 
Ik heb gisterochtend een test gedaan (kruitvat early) . Weet nu niet precies wnr ik precies weer ongesteld moet worden omdat ik een heel erg onregelmatige cyclus heb . Nu twijfel ik omdat mijn test heel licht een plus aangeeft ( bij me vorige zwangerschap was nl donker testlijn) . Is dit een positieve test , heeft iemand dit wel eens gehad . Het eenigste ‘symtoon” dat ik heb of had is dat ik gister ochten een glaasje siroop dronk en ik er misselijk van werdt voor de rest geen andere ‘symtoon’
5 antwoorden en 23404805x bekeken
siomar - schreef op 27-02 om 14:04
hier een foto van de test van gister en vandaag (links gister ,rechts vandaag)
Loeke5 - schreef op 27-02 om 14:11
Ik zie op beide een licht streepje en zie dat het rechts als donkerder is dus dat deze op lijkt te lopen. Ik zou nog enkele dagen verder testen. Maar zou durven gokken op positief. 
siomar - schreef op 27-02 om 14:14
drankje voor je reactie , ja ik ga over paar dagen weer testen en kijken ... hoop op een duidelijke positive test dan 
Anoniem (Gast) - schreef op 27-02 om 15:00
Ziet er goed uit!

Gefeliciteerd
Mina (Gast) - schreef op 28-02 om 18:02
ik testen met deze vals... heb je nog getest?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!