Toch twijfels - Zwanger worden forum

Rik (Gast) - schreef op 12-02 om 07:39
Wat denken jullie. Inmiddels 4 testen gedaan. 3 verschillende merken. Elke keer een dun plus symbool. Vandaag zou mijn vriendin ongesteld zijn geworden. Dag van de clearblue test. Ze voelt zich anders ook. Maar toch nog spannende twijfels...
9 antwoorden en 23540410x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 09:14
De testen zijn positief toch? Lijkt mij vrij duidelijk!
Rik (Gast) - schreef op 12-02 om 11:12
Dit zijn de testen...
Rik (Gast) - schreef op 12-02 om 11:14
Die lijntjes zijn zo dun voor me gevoel... vandaar de twijfels. Wat denken jullie?
Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 11:16
Zijn positief hoor! 
Gefeliciteerd 
chantall88 - schreef op 12-02 om 11:23
Die zijn mega positief! Gefeliciteerd met de zwangerschap 
An1990 (Gast) - schreef op 12-02 om 16:03
Duidelijk positief! 
Rik (Gast) - schreef op 12-02 om 21:11
Wanneer is dan het moment dat we echt blij kunnen zijn. Het voelt nog steeds onzeker haha
stéfanie - schreef op 12-02 om 21:21
Kruisjes testen zijn niet zo handig. Ik raad de Kruidvat 2/5€ aan en bloed laten trekken bij huisarts dan ben je zeker  succes 
chantall88 - schreef op 12-02 om 21:21
Vanaf nu! Probeer ervan te genieten. Alles blijft onzeker. Maar jullie zijn toch echt zwanger. Meld het bij je huisarts of bel de verloskundige over een weekje ofzo. Fijne zwangerschap gewenst 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!