8 dagen voor nod positief of indrooglijn? - Zwanger worden forum

Jenna (Gast) - schreef op 05-02 om 14:32
Hallo allemaal

Vandaag 8 dagen voor nod heb ik een test gedaan.
Ik weet het heel erg vroeg maar hield het niet meer haha vooral omdat ik al wat symptomen heb. Ik heb me eisprong denk ik iets eerder gehad (heb hem gevoeld) denken jullie dat dit een positieve test is? Of lijkt het meer op een indrooglijn. Krijg hem niet zo goed op de foto
1 antwoord en 23603224x bekeken
lana (Gast) - schreef op 06-02 om 18:39
ik zie geen foto

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!