Twijfel - Zwanger worden forum

Noortje - schreef op 23-01 om 17:45








Gister en net voor 5 min. Indrooglijn?
1 antwoord en 23740885x bekeken
stéfanie - schreef op 24-01 om 14:31
Binnen de afleestijd.. 
dus ik denk positief! Over 2 daagjes nogmaals testen! Succes 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!