Ovulatietest in plaats van zwangerschapstest - Zwanger worden forum

kiek - schreef op 03-12 om 20:09
Stom stom stom!
In plaats van een zwangerschapstest heb ik per ongeluk een ovulatietest gebruikt. Urine al weggegooid dus kan niet opnieuw testen.

Nu heb ik dus een knal positieve ovulatietest.....
En nee, het kan geen late eisprong zijn want 14 dagen geleden had ik IUI.

Wat moet ik hier nu van denken?!
10 antwoorden en 24314631x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 20:48
Morgen een zwangerschapstest doen 
Puck - schreef op 03-12 om 21:49
Je kunt toch een nieuw plasje doen straks? Als je ovutest zo duidelijk is omdat hij op hcg reageert, zit er voldoende hcg in om ook op niet -ochtendurine te testen. 
kiek - schreef op 03-12 om 22:20
Ik doe morgenochtend de goeie test.
Maar vind deze knal test gewoon apart. Ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben maar vroeg me af hoe een ovulatie test op dit moment zo knal kan zijn.
Moedertjuh - schreef op 04-12 om 16:50
Ze reageren zowel op het LH als op het Hcg hormoon. Dus zou gewoon testen met de zwangerschapstest. Dat hoeft nu niet meer met ochtendurine hoor. Succes !
kiek - schreef op 04-12 om 17:36
Vanochtend inderdaad getest. 
De clear Blue gaf zwanger aan. 
Maar aangezien ik pregnyl heb gebruikt twijfel ik.
Ik heb op dag 3,6 en 9 nog 1500 pregnyl bij moeten spuiten. Mijn eigen lijf kennende is de pregnyl altijd weer vrij vlot uit mijn lichaam. 
Dus ik heb ook nog een zwangerschapstest gedaan waarop je de streepjes af moet lezen. Deze was ook positief maar geen knalstreep. Gewoon een dun streepje maar wel een streepje dus. 
Dus ik twijfel of het nog de pregnyl is......vrijdag maar weer testen.
Overigens zit ik nu op dag 15 na de IUI. Mijn cyclus zonder hormonen is altijd op dag 14 ongesteld en met hormonen op dag 12/13.
Bibi (Gast) - schreef op 04-12 om 17:55
Dan zou ik zeggen dat je zwanger bent?? Voorzichtig gefeliciteerd 
Puck - schreef op 04-12 om 19:08
Inderdaad vrijdag maar weer testen. Als hij op loopt weet je het zeker.
Succes!
Puck - schreef op 06-12 om 18:44
En? Had je nog getest? 
kiek - schreef op 07-12 om 15:10
Ik heb me helemaal suf getest de laatste dagen.
Kon het niet geloven.....
Maar sinds vrijdag een test die best knal is en die ik dus eigenlijk durf te geloven!
Puck - schreef op 07-12 om 18:02
Mooi hoor! Gefeliciteerd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!