7 dagen over tijd - Zwanger worden forum

LieveLiesje (Gast) - schreef op 22-11 om 09:02
Hoi allemaal,
Ik post hier een bericht omdat ik echt stik zenuwachtig ben. Vandaag 7 dagen over tijd en ik voel van alles, maar zwangerschapstest is negatief. Ik kán gewoon niet meer tegen die onzekerheid. Ik ben nog nooit 1 dag over tijd geweest...

Groetjes 
1 antwoord en 24434936x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 22-11 om 13:59
Hoe meer je ermee bezig bent hoe meer je lichaam je voor de gek kunt houden. 
Wees realistisch, zeven dagen overtijd met negatieve testen duidt niet op een zwangerschap.  
Je cyclus kan deze keer langer zijn, houdt daar rekening mee. 
Succes met de volgende ronde 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!