Snap er niks van - Zwanger worden forum

bosje - schreef op 04-11 om 13:21
Hallo allemaal,
Wij zijn bezig voor een 2e kindje.
1 week geleden was mijn nod toen ook 2 dagen bloed verloren. Mijn zwangerschapstesten blijven negatief maar heb naast mijn LH piek elke dag lichte ovulatietesten. Is dat normaal? Deze test is 1 week na mijn 2 dagen ongesteldheid 
Hopelijk kunnen jullie helpen
8 antwoorden en 24672388x bekeken
Gast (Gast) - schreef op 04-11 om 13:46
Hallo, dat is normaal
Ovulatietest geeft altijd een streepje
bosje - schreef op 04-11 om 14:26
Oké bedankt, maar ook z’n duidelijke? Hoor ook wel van mensen dat ze gewoon wit blijven behalve bij een LH piek vandaar mijn vraag 
Helena97 - schreef op 04-11 om 15:20
Hoi bij mij bleven ze ook zo.. de ene heeft meer LH in de urine dan de ander.. kan verder geen kwaad  
bosje - schreef op 04-11 om 17:20
Oké helema97 bedankt voor je berichtje
Helena97 - schreef op 04-11 om 17:34
Geen probleem in welke ronde zit je nu? Wij zitten in ronde 14 1ste kindje.. 
bosje - schreef op 04-11 om 17:36
Wij zitten pas in ronde 2 hoor voor een 2e kindje ons eerste kindje was raak in ronde 7.
Hoop voor jullie een snelle positieve test 
Helena97 - schreef op 04-11 om 17:42
Wat fijn dat het bij de eerste al vrij snel raak was Ik zit momenteel op 5dpo dus nog even wachten met testen.. aan het einde van de maand moeten we weer een echo laten maken bij de gynaecoloog en hebben we een intake bij de fertiliteitsarts spannend allemaal.. dus ik duim heel erg dat het deze maand raak is ik hoop ook dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben... 
Orchidea - schreef op 05-11 om 10:25
Dat is inderdaad normaal, maar daar had je al antwoord op gekregen, mijn ovulatie testen zien er ook altijd zo uit als ik nog geen piek heb gekregen. Succes! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!