Het kan hoor, dat er iets te zien is. Maar dat is ook lastig te zien via een foto als het een tuurstreepje is.
Ben het ook , sorry als het kwetsend is met anoniem eens, ronde 9 is normaal, binnen een jaar zwanger raken is normaal. Wij zijn nu bezig in ronde 12, bijna 13 en hebben woensdag pas een afspraak bij de huisarts omdat het nog niet wil lukken. Geef de moed nog niet op,