Dit was mijn test vanmorgen mona????
Hallo allemaal gisteren een test gedaan in de morgen en toen dacht ik een licht streepje te zien. Vanmorgen weer gekeken en toen was hij zo is dit een indroogstreepje of toch zwanger wat denken jullie? Morgen is mijn nod
