Willen jullie mee kijken - Zwanger worden forum

Mona - schreef op 22-11 om 09:09
Ik heb vanmorgen een Kruidvat 2v5 gedaan. Helaas, spierwit. Zit nu 3-4 dagen voor NOD, maar voel me echt even verdrietig 
40 antwoorden en 24725071x bekeken
bosje - schreef op 22-11 om 13:25
Hey mona ik zit natuurlijk in het zelfde schuitje als jou en had vanmorgen ook een negatieve test. Maar ik hou me er maar op vast dat het nog steeds kan. Hoeveelste ronde is het voor jullie?
bosje - schreef op 22-11 om 13:59
Dit was mijn test vanmorgen mona????
Mona - schreef op 22-11 om 14:05
Klopt, we maken nog zat kans! Ik had misschien mijn ovulatie een dagje later (heb geen ovulatietesten gebruikt, dus kan zat dat mijn NOD over 5 dagen is. Toch een beetje een depri gevoel, heb jij dat ook?
bosje - schreef op 22-11 om 16:43
Herken ik ook wel hoor mona kan om minst op geringste wel huilen. Is het jou eerste? En Hoellang zijn jullie bezig? Bij ons is 2e ronde na verwijderen implanon dus mag niet klagen en heb al een zoontje van 2 jaar
bosje - schreef op 24-11 om 19:07
Hallo allemaal gisteren een test gedaan in de morgen en toen dacht ik een licht streepje te zien. Vanmorgen weer gekeken en toen was hij zo is dit een indroogstreepje of toch zwanger wat denken jullie? Morgen is mijn nod 
Emmy - schreef op 24-11 om 19:23
Dat ziet er naar mijn.mening niet uit als indroogstreep hoor
bosje - schreef op 24-11 om 19:26
Hoi Emma,
Dankjewel ik hoop het heel erg dat zou geweldig zijn. Hoe is het met jou? Ben je zwanger zo te zien op de foto? Wat een mooie buik had of heb je daar zeg.
Anoniem (Gast) - schreef op 24-11 om 20:08
Wacht gewoon een paar dagen. Dan heb je een duidelijkere uitslag. Of de streep is dan goed zichtbaar, of er is niks. Je maakt jezelf alleen maar gek met “indrooglijntjes”
bosje - schreef op 25-11 om 16:32
Hallo allemaal vandaag officieel mijn NOD.
Vanmorgen getest en ik kreeg deze test een witte streep kent iemand dat? Ik ga er maar van uit dat mijne gesteldheid vandaag op morgen door breekt.

Graag hoor ik of iemand dit herkend.
bosje - schreef op 25-11 om 16:33
Dit was zeker binnen aflees tijd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2