Help me out! - Zwanger worden forum

Sterre (Gast) - schreef op 28-10 om 13:41
Raar tempkaartje

Volgens mijn ovutest had ik maandag de 14de een positieve test. Maandag ook echo gehad En er stonden 2 eitjes klaar die over 2 dagen zouden kunnen springen. Ze waren dus niet gesprongen op maandag. 

Dinsdagochtend zag ik ineens dat m’n test bijna weer wit was

Dinsdag rond 12 een inseminatie gehad en woensdagochtend vroeg nog.

Volgens ff heb ik vrijdag m’n eisprong gehad
M’n testen zijn wit tot nu toe met Kruidvat.
Echter zie ik een tempdip en terug verhoging
1 antwoord en 24745647x bekeken
Sterre (Gast) - schreef op 28-10 om 14:49
Iemand?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!