Indrooglijntje? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 12-10 om 13:33
Had vanmorgen deze test binnen 5 min  in handen. Zou het licht positief zijn of toch een indrooglijn? Verwacht over 5 dagen ongeveer mijn menstruatie (liever niet natuurlijk 
6 antwoorden en 24911304x bekeken
Moedertjuh - schreef op 12-10 om 13:51
Dit is idd al een licht positieve test. Nu hopen dat het op gaat lopen. 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-10 om 13:55
Spannend! Hopelijk over paar dagen een positievere test! Bij mijn dochter was hij meteen knal positief na een week verkeerd geteld dus nooit geen twijfel test gehad zeg maar.. 
Moedertjuh - schreef op 12-10 om 14:01
Bij mn jongste had ik ook op 9 dpo een heel licht streepje. Die werd iedere dag steeds donkerder. Liep echt snel op. 
An2020 - schreef op 12-10 om 21:35
Licht positief lijkt het.. even door testen. Zou de Kruidvat 2 voor 5 euro pakken dan..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!