Zwanger? - Zwanger worden forum

Sofie - schreef op 11-10 om 14:35
Heel goed dat je de verloskundige hebt gebeld! Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! 
35 antwoorden en 25042901x bekeken
FiFi - schreef op 11-10 om 16:07
Debbie ik had op NOD ook maar een HCG van 30. Zoals je kan zien mag ik binnen enkele weken mijn kindje verwelkomen 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-10 om 13:31
Wie kan mij helpen? 
Had vanmorgen binnen 5 min deze test in handen. Verwacht ongeveer over 5 dagen mijn menstruatie (liever niet natuurlijk ) is dit een indrooglijn? Of toch licht positief?
FiFi - schreef op 12-10 om 17:22
Anoniem, dit was mijn test 2 of 3 dagen voor NOD. 
2 dagen later een CB digital die zwanger aangaf 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-10 om 17:24
Fifi wat fijn dat de cb duidelijk zwanger aangeeft! Ik heb nog 2 digitale testen liggen,  maar daar wacht ik nog maar paar dagen mee (al is dat zooo moeilijk)
FiFi - schreef op 12-10 om 17:33
Wacht inderdaad nog enkele dagen en doe dan de digitale 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2