Ovulatietest werd niet knalpositief - Zwanger worden forum

L (Gast) - schreef op 28-09 om 21:13
Hoi
Ik ben sinds vorige maand bezig met ovulatietesten. Deze maand zou ronde 7 zijn. 
Nu vind ik het heel erg verwarrend; op cyclusdag 8 kreeg ik een licht positief streepje en op dag 9 ook. Maar vandaag testte mijn test helemaal negatief. Ik las online dat een vroege ovulatie niet vaak voorkomt, maar het kan wel. Maar mijn testjes gaven geen knalrode streep.. en dat deed het vorige maand wel heel duidelijk. (Toen had ik 1 dag een lichte test en de twee dagen daarop beiden een knalrode streep).
Moet ik er nu van uitgaan dat ik de kans gemist heb? Of zou het positieve streepje nog terug kunnen komen? 
Benieuwd wat jullie hiervan denken ????

Groetjes 
3 antwoorden en 25067648x bekeken
Ilona36 - schreef op 28-09 om 21:15
Blijven doortesten, komt vanzelf
Floor (Gast) - schreef op 28-09 om 21:33
Ik heb dat elke maand, rond cd12 lijkt het te komen, dan cd13 zelfde lichte streep, cd14 en verder weer helemaal wit en dan pas vanaf cd18 gaat ie pas echt weer oplopen tot knallen. Dus gewoon nog doortesten.  
Mila (Gast) - schreef op 29-09 om 11:41
Inderdaad doortesten en richting ei doe ik er twee per dag om de piek echt te ontdekken. Anders miste ik hem steeds. En in een appje kun je ook andere dingen bijhouden die helpen je ei te vinden zoals temperatuur, afscheiding en andere dingen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!