Hoi
Ik ben sinds vorige maand bezig met ovulatietesten. Deze maand zou ronde 7 zijn.
Nu vind ik het heel erg verwarrend; op cyclusdag 8 kreeg ik een licht positief streepje en op dag 9 ook. Maar vandaag testte mijn test helemaal negatief. Ik las online dat een vroege ovulatie niet vaak voorkomt, maar het kan wel. Maar mijn testjes gaven geen knalrode streep.. en dat deed het vorige maand wel heel duidelijk. (Toen had ik 1 dag een lichte test en de twee dagen daarop beiden een knalrode streep).
Moet ik er nu van uitgaan dat ik de kans gemist heb? Of zou het positieve streepje nog terug kunnen komen?
Benieuwd wat jullie hiervan denken ????
Groetjes