Zegt de streep iets - Zwanger worden forum

Elr (Gast) - schreef op 08-08 om 20:13
Hey iedereen,
Ik heb deze maand gewerkt met ovulatietests en de testlijn was echt super donker / paars .  Wilt dat iets zeggen over de eisprong of over de periode ? 
Misschien een domme vraag ...
Groetjes 
1 antwoord en 25624713x bekeken
Zoekertje - schreef op 08-08 om 21:26
Dat wil inderdaad zeggen dat je op je piek zit met je eisprong. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!