Ik ben sinds deze maand gestart met ovulatietesten (eerst Sensitest, gevolg door Lifecare), maar geraak er niet goed aan uit.
Ik merk nog steeds geen duidelijk positief resultaat, terwijl dit al dag 30 van mijn cyclus is. Moet het streepje echt heel donker zijn of kan het ook lichter van kleur blijven?
Bij mij worden de ovulatietesten nooit enorm donker. Heb thans ondertussen een gezonde dochter en zwanger van een tweede kindje.
Dus volgens mij wordt ie niet bij iedereen écht heel donker.
Ik vind de test van 28/7 precies toch wel het duidelijkste?
Bedankt voor de reacties en proficiat met de zwangerschap!
28/7 lijkt mij inderdaad ook het duidelijkste. Ik heb het idee dat de testen nu ook terug lichter worden, maar nog niet zo licht als toen ik begon te testen.
Ik heb nu ook na paar testen die opliepen weer een test met geen 2e streep.. Die van de foto was mijn donkerste streep en die andere is van vandaag. Hopelijk is het toch raak op die dag geweest. Wel geruststellend om te horen dat hij niet bij iedereen zo donker is dus. Succes BM ben benieuwd! En Fifi gefeliciteerd met je zwangerschap.????