Wij zij n nu iets meer dan een jaar bezig voor een derde kindje en je zou zeggen na 2 kinderen weet je het zelf wel allemaal.. en toch twijfel ik
Afgelopen zaterdag had i k ineens een ongemakje die ik direct herkende van mijn vorige 2 zwangerschappen maar na een jaar durf ik niet zo goed hoop uit te halen.
Eergisteravond weer hetzelfde en kon me nieuwsgierigheid niet meer bedwing en dus toch maar testje gedaan en waarempel waar het afgelopen jaar mijn testen wit bleven als ik dag overtijd was zag ik nu 2 dagen voor nod direct een licht 2de streepje verschijnen.
Maar zo licht dat ik twijfel of dat wel goed is eigenlijk want met mijn beide dochters waren ze gelijk goed duidelijk.
Vanmorgen met ochtendurnie getest en wederom maar een heel licht streepje t erwijl ik dacht met ochtendurine zou die streep toch stuk duidelijker moeten zijn.
Ik twijfel eigenlijk een beetje nu of ik die streep wel zie of het is dat ik het wil zien zeg m aar.
En als tie zo licht is gaat het dan wel goed of is dat een voorteken dat het een vmk zou kunnen zijn (wat ik niet hoop natuurlijk) ik zit 1 dag voor nod dus weet dat ik eigenlijk nog niet had moeten testen maar ja de nieuwsgierig heid won het dit keer.
Verbeeld ik het me of is het echt zicht ba a r want hij is zo licht.