Lijntje??! - Zwanger worden forum

Nancy - schreef op 03-07 om 07:12
Hai Vera, 

Ik zie dat je nu 3 maanden achter elkaar hetzelfde hebt. Hele lichte testen en dan breekt het weer af. Misschien zou je eens de huisarts kunnen bellen hierover? 
Misschien dat je dan onderzoeken kan krijgen. Dit lijkt me niet goed...
Het geeft jou ook ontzettend veel onzekerheid. 
Sterkte meid, hopelijk kan je ons snel mooi nieuws brengen 
45 antwoorden en 26104522x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-07 om 10:30
Ik zie nog wel een lijntje. Wat is dit vreselijk voor jullie
vera - schreef op 03-07 om 10:46
Dankjewel  
Mijn menstruatie is er nog niet dus er is nog hoop. Gisteren geen test meer gedaan had er geen een meer in huis alleen nog een ovulatie test. Deze gedaan en deze was positief de  lijn was even donker als de controle lijn. Kan dit betekenen dat mijn eisprong nu wel heel Laat was? 
Een van jullie dit al eens eerder gehad? Op dag van je nod?




Peetje1983 - schreef op 03-07 om 11:40
Heej Vera,  ik had dat ook op de dag van nod en daarna heb ik meteen een zwangerschaps test gedaan,  die gaf een licht streepje en nu echt een knaltest
Peetje1983 - schreef op 03-07 om 11:41
Anoniem (Gast) - schreef op 03-07 om 14:41
Ovu testen geven ook positief aan bij het hcg hormoon. 
vera - schreef op 03-07 om 18:55
Zo ziet mijn ovulatie test er uit. Ik heb hem tussentijds ook nog nooit zo donker gehad.
Anoniem (Gast) - schreef op 04-07 om 11:48
Nog een zwangerschapstest gedaan?
Babytje4 - schreef op 04-07 om 12:07
Voor mij is hij positief
vera - schreef op 04-07 om 13:13
Nee nog geen test gedaan ik wil het nog even afwachten...
Maandag doe ik een test dan is het bijna een week na mijn nod.
Wel had eergisteren hele erge menstruatie krampen maar die zijn ook weer weg en geen teken van menstruatie.
Ik hoop dat ik het kan volhouden tot maandag
Mila (Gast) - schreef op 04-07 om 16:23
Waarom wacht bijzonder lang met testen?
Ab91 - schreef op 04-07 om 18:13
Ik zie precies toch wel een lijn hoor! 
vera - schreef op 05-07 om 07:29
Vandaag opnieuw getest met een digitale en een gewone test en deze waren beide negatief ;( 
Misschien dan toch gewoon mijn eisprong geweest...
Anoniem (Gast) - schreef op 05-07 om 11:14
Dikke knuffel voor jou Vera
Moedertjuh - schreef op 05-07 om 21:58
Een zwangerschapstest reageerd niet op een eisprong. Alleen op het Hcg hormoon. Helaas gebeurd het wel eens dat het net na de innesteling fout gaat. Dit is bij jou het geval geweest, je test liep eerst wat op en werd daarna lichter. Wel zwaar klote, ken het gevoel. Ook daardoor kan je cyclus wat in de war zijn. Meestal komt er wel een bloeding zodra je test terug negatief is. Hopen dat de volgende ronde wel raak is ! Sterkte voor nu, het geeft je toch hoop en dan is dit niet leuk. 
vera - schreef op 06-07 om 17:32
Dankjewel allemaal!! Vandaag maar even lekker borrelen.. we kunnen er toch niks aan veranderen. Mijn menstruatie is er nog niet dus misschien is er nog hoop.. 
-xxx-

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2