Kv 2v5 positief en negatief - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 02-06 om 12:38
Ik vroeg me af of hier iemand dezelfde ervaring heeft als mij. 
Gisteren testte ik op mijn nod duidelijk positief. Vandaar echter geen 2de streep te bespeuren... Hoe kan dat nou?
Beide met ochtendurine. 
Morgen laat ik alvast mijn bloed trekken voor de zekerheid... 
3 antwoorden en 26360352x bekeken
stéfanie - schreef op 02-06 om 14:11
Mijn zus had het ook zo, en dag erna was het toch terug positief. Dokter zei dat het komt doordat je meer of minder gedronken hebt dan de dag voordien. 
Succes! Hou ons op de hoogte 
Anoniem (Gast) - schreef op 02-06 om 14:30
Jouw verhaal was het eerste positieve dat ik las... Nu... Morgen test ik sowieso... Maar ik vermoed een vroeg miskraam. Ik hou jullie zeker op de hoogte
stéfanie - schreef op 04-06 om 19:20
Ben benieuwd succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!