Ik vroeg me af of hier iemand dezelfde ervaring heeft als mij.
Gisteren testte ik op mijn nod duidelijk positief. Vandaar echter geen 2de streep te bespeuren... Hoe kan dat nou?
Beide met ochtendurine.
Morgen laat ik alvast mijn bloed trekken voor de zekerheid...