Geen maandstonden maar toch testen - Zwanger worden forum

Lilo - schreef op 22-05 om 21:17
Goedenavond dames

Als je een zeer onregelmatige cyclus hebt, en als je uw maandstonden niet doorkrijgt, wanneer kan je uw dan best testen met ovulatietesten ? 
Kan je beter wachten tot je maandstonden doorkrijgt? Of kan je dit eerder doen?

Iemand ervaring mee?

Groetjes , Ennii
3 antwoorden en 26467573x bekeken
Orchidea - schreef op 23-05 om 04:34
Ik begin meestal 10 dagen na mijn menstruatie met ovulatie testen
Lilo - schreef op 23-05 om 12:42
Hoi Orchidea

Maar als de maandstonden wegblijven ( ook al moet je die normaal hebben)
Wanneer kan je dan best beginnen? ...

Groetjes
Orchidea - schreef op 24-05 om 08:52
Dat is lastig te zeggen, ik denk puur op gok. Koop dan wat ovulatie dipsticks, die zijn niet zo duur, paar cent per dipstick, en ik vind er gelukkig altijd mijn LH piek mee. Let op je afscheiding, dat kan ook een aanleiding zijn voor je vruchtbare dagen. Succes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!