Help!! Indrooglijn of niet!? - Zwanger worden forum

vera - schreef op 15-05 om 05:10
Lieve iedereen,
Gisteravond heb ik een test gedaan dit is een dag voor mijn nod ongeveer. Nu zag de test er zo uit, kunnen jullie mij vertellen of dit een indrooglijn is ? Ik heb dit nog nooit eerder gehad met de Kruidvat testen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Liefs Vera 
5 antwoorden en 26582298x bekeken
proud_mommy - schreef op 15-05 om 05:12
Ik denk niet dat het een indrooglijntje is. Voorzichtig gefeliciteerd. Over een dag of 2 nog eens testen.
proud_mommy - schreef op 15-05 om 05:13
Is de foto trouwens gisteren gemaakt of vandaag pas?
vera - schreef op 15-05 om 05:14
Poud_mommy ik hoop het! 
vera - schreef op 15-05 om 05:19
Proud_mommy gisteren toen ik naar bed ging dacht ik al wat te zien. Dit was ongeveer 15 min na dat ik de test had gedaan. Maar de foto is van vanmorgen. 
Ik heb al vaker deze testen gedaan en nog nooit heb een indrooglijn gehad ook niet als ik een dag later keek.
proud_mommy - schreef op 15-05 om 06:04
Oke, gewoon morgen of overmorgen weer testen. Ik duim voor je.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!