Ik denk dat het raak is - Zwanger worden forum

JDB - schreef op 15-05 om 04:39
OIk denk dat ik zwanger ben. 4 dagen voor NOD
3 antwoorden en 26582619x bekeken
proud_mommy - schreef op 15-05 om 04:48
Ziet er heel goed uit. Gefeliciteerd meid.
JDB - schreef op 15-05 om 04:54
Dank je wel, dit is m’n eerste kindje. Wanneer kan ik best naar de dokter gaan voor een bloedafname? Zou ik nog even doortesten tot aan mijn NOD?
proud_mommy - schreef op 15-05 om 04:58
Ik zou inderdaad door testen tot je nod en dan bloed afnemen bij de huisarts(als je van belgie bent).

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!