Onzeker - Zwanger worden forum

Michelle (Gast) - schreef op 04-05 om 20:42
Hoi, 
Ik word een Bertje onzeker dus denk vraag het hier misschien heeft iemand goede tips,
Wij proberen nu een half jaar zwanger te worden, en ben nu een week overtijd met me menstruatie en heb sinds een dag of 5 bruine afscheiding en me zwangerschaps test is negatief, maar heb ook geen gevoel dag ik ongesteld word, Sons beetje kramp in me onderbuik maar die bruine afscheiding hou ik wel 

Iemand misschien tips??? 

Groetjessss

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!