Zien jullie iets? - Zwanger worden forum

Brabbel - schreef op 20-04 om 18:36
Hoi,
Mijn vraag zegt het al.. Zojuist een test gedaan omdat ik ng niet ongesteld ben en mij echt misselijk voel...
2 antwoorden en 26859125x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 20-04 om 18:52
Nee sorry schat
Moedertjuh - schreef op 20-04 om 20:53
Zet m anders zo op de foto...heb het voorbeeldje erbij gezet wat ik bedoel. Was 1 van mijn zwangerschapstesten. Dan zie je het beter op de foto of er een schaduwlijntje staat. Maar op of na je nod zou deze natuurlijk goed zichtbaar moeten zijn. Hoeveelste ronde zit je nu?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!