Wel/niet positieve ovulatietest - Zwanger worden forum

Macky - schreef op 20-04 om 10:16
Hallo,
Ik heb nu al 3 dagen een redelijk positieve ovulatietest maar geen knaller. 
Nu hebben we om de dag geklust afgelopen week en nu dus ook gisteren vanwege de testen.
Wat denken jullie en moeten we nog verder met klussen?
Alvast bedankt.
3 antwoorden en 26861633x bekeken
floydi - schreef op 03-05 om 22:08
Hi Macky,
Dit waren helaa geen positieve ovu testen. Die knalt er echt vanaf als hij echt positief is. Kan flink zoeken zijn. Vanaf het moment dat hij bij mij opliep testte ik ochtend en avond (action lekker goedkoop haha) ik bleek altijd mijn piek savonds te hebben maar kort. Daarom had ik nooit s ochtends een positieve knal test. 
Heb je de ovu nog gevonden deze maand?
Groetjes floydi
Macky - schreef op 04-05 om 08:32
Bedankt voor je reactie!
Helaas niet gevonden. Ga er deze maand weer voor want ik had een negatieve zwangerschapstest.
Hopelijk kan ik hem deze maand wel vinden.
Lady86 (Gast) - schreef op 16-05 om 19:08
 Hallo allemaal, ben sinds 10 april gestopt met de pil na bijna 17 jaar. Gelijk een cyclus van 28 dagen gehad. Ben nu op zoek naar de eisprong. Kan iemand zien of hij er nu aankomt? Hij is wel iets duidelijker maar nog geen Knallijn zegmaar. Liefs 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!