Ovulatie - Zwanger worden forum

Gast (Gast) - schreef op 17-04 om 18:39
Ik heb even een vraagje: ik heb tot gisteren rekbaar slijm gehad, vandaag is het al plakkerig en en niet rekbaar.
Ik heb geen testen gebruikt, maar betekent dit dat ei gisteren is geweest? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!