Hoi allemaal,
Ik hoop dat jullie nog eens met kij mee willen kijken.
Zojuist een action test gedaan doe volgens mij heel licht positief is, clear blue gaf echter aan niet zwanger.
Ik denk ook een heel licht streepje te zien. Het hangt een beetje af van waar je in je cyclus zit of dit echt iets is. Ben je al voorbij nod, dan lijkt dit me veel te licht. Is je nod pas over een paar dagen, dan kan hij positief zijn en gaan oplopen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Zie een streep dus zou zeggen zwanger. Alleen het is een hele lichte streep en de clearblue heeft meer hcg nodig om positief aan te geven. Ik zou de komende dagen nog testen en dan zou die moeten oplopen. Voorzichtig gefeliciteerd.
Zo zag mijn test 2 dagen voor nod uit.
Voor na je nod vind ik hem persoonlijk te licht maar als je cyclus onregelmatig is zou het zomaar kunnen dat je nog voor je nod zit. Succes hoop dat het oploopt
Er staat een streepje, als deze oploopt is het goed. Als het zo licht blijft of lichter word dan is het natuurlijk niet goed. Dus nu hopen dat ze oplopen. Zou het dan wel met dezelfde testen doen zodat je goed kan vergelijken.