Ovulatietesten action - Zwanger worden forum

Jamie - schreef op 03-04 om 10:13
Dag dames

Wij zijn sinds februari aan het proberen om zwanger te geraken. Heb deze week ovulatietesten gedaan van action. Altijd op hetzelfde uur. Vrijdag, zaterdag en zondag heel licht streepje, maandag donkerder en dinsdagavond terug wat lichter. Heb dinsdagmorgend mijn ei precies gevoeld (zoals menstruatiepijn aan de rechterkant). 
Heeft er nog iemand ervaring mee dat het teststreepje niet heel donker wordt maar toch ei hebben gehad?

Alvast bedankt dames
Liefs, Jamie
7 antwoorden en 27043336x bekeken
proud_mommy - schreef op 03-04 om 11:50
Je had geloof ik maandag avond of dinsdag ochtend moeten testen, toen het bij mij donkerder werd(in de ochtend) had ik in de avond nog eens getest en had toen mijn piek.
proud_mommy - schreef op 03-04 om 15:18
Ik deed het 2 uur na het ontbijt testen. Dus niet gelijk als je wakker bent. Ik denk dat die daarom licht bleef. Maar ik weet het niet zeker.
Ja.De - schreef op 03-04 om 17:46
Die van mij werd ook niet heel donker hoor met mijn piek! 
Ik had die dag 3x getest en scheelde echt heel weinig dus iedereen reageert er weer anders op 
proud_mommy - schreef op 03-04 om 17:47
Ow oke, dacht verschilt met Hoe laat je typt na een bijna positieve test.
Ja.De - schreef op 03-04 om 17:50
Kijk maar ik heb ze wel is nog donkerder gezien en ik heb in de nacht me eisprong gekregen oer toeval was ik toen nog wakker omdat ik niet kon slapen. Dat was tussen dag 13 en 14 
Anoniem (Gast) - schreef op 03-04 om 18:06
Bij mij altijd avond piek en kort dus ik mis hem heel makkelijk. Deed altijd ochtend en toen die opliep ook avond en toen kreeg ik wrl een knaltest. Succes 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!