Testen? - Zwanger worden forum

proud_mommy - schreef op 25-03 om 20:27
Ik zou een test halen. Succes meid.
6 antwoorden en 27148662x bekeken
Tk (Gast) - schreef op 25-03 om 20:34
en als die negatief is ik durf het niet , ik zou wel graag een kleintje willen 
proud_mommy - schreef op 26-03 om 00:48
Als die negatief is, dan moet jij je moeder bij elkaar rapen voor de volgende ronde. Kijk dat is heel moeilijk, maar we kunnen niet anders. Heel veel succes meid. Ik hoop echt dat het raak is. Misschien anders bij de huisarts bloed laten prikken.
Moedertjuh - schreef op 26-03 om 08:57
Ik bedoel dit echt niet lullig hoor maar lijkt mij logisch dat je dan toch gewoon test ?? Niemand hier kan jou voorspellen wat de uitslag is, die positief of negatief is....
Je zal het toch moeten weten lijkt mij. Een bloedtest is nog overbodig  zou eerst eens een zwangerschapstest doen. Wie weet blijft je menstruatie juist weg nu door al dat gestress. 
proud_mommy - schreef op 26-03 om 09:02
Ik bedoel als de test negatief is dan pas naar de huisarts. Om het te weten zeker eerst een zwangerschapstest doen.
Babytje4 - schreef op 26-03 om 09:26
Hey als ik u kan helpen ik had ook veel afscheiding maar af en toe waterachtig zoals bij eisprong en ook bortspijn die er nu nog altijd is en ook misselijk. Ik ben nu 4weken en 3dagen zwanger pas positief test in handen gehad op dag 12dpo s'avonds dus zoals dus meisjes hier  boven zeggen test eens en is het negatief dan ben je er zeker van en stress je ook minder. En ook het stress kan inderdaad uw menstruatie vroeger of later laten komen in november zijn ze bij mij 5dagen te vroeg gekomen en in februari 4dagen later. Maar vergelijk uw symptomen niet met de mijne ieder vrouw is anders.  Succes meid. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!