Gekkigheid - Zwanger worden forum

Falca - schreef op 03-04 om 12:46
Nee het forum hier zit vol met hoopvolle vrouwen die hopen dat de test het toch fout heeft. Want af en toe heeft er een geluk en dat zou jij toch ook net kunnen zijn. 
3 antwoorden en 27153784x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 04-04 om 10:57
Je slaat waarschijnlijk een maand over. Heel frustrerend. Komt heel veel voor. 

Los laten is de key ik weet alleen niet hoe je dat moet doen
vleugel - schreef op 05-04 om 02:37
Heb je wel een eisprong gehad? Wellicht is deze nu later geweest en duurt het langer voordat je weer een eisprong krijgt

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!