Zwanger of niet - Zwanger worden forum

anoniemy - schreef op 10-03 om 08:31
8 antwoorden en 27327130x bekeken
Amélie - schreef op 10-03 om 09:32
Voor mij ja je bent zwanger 
FatimaaZahraa - schreef op 10-03 om 20:54
Ja zwanger 
proud_mommy - schreef op 10-03 om 21:35
Ja ik zeg ook zwanger. Gefeliciteerd. 
Selgomez - schreef op 11-03 om 06:39
Hartstikke zwanger!  
An32 - schreef op 20-03 om 10:03
Ja zwanger als de streepjes binnnen de afleestijd kwamen! Gefeliciteerd!
anoniemy - schreef op 07-07 om 12:33
Daar was ik weer 
Kun je trouwens bij 2 week zwangerschap een positieve test hebben? Moet over 10 dagen pas ongesteld worden 
Mijn cyclus is ong 40 dagen maar had een week eerder doorzichtig slijm (eisprong) dat kan dan ook? 
Is mijn cyclus die maand dan richting de 30 dagen gegaan dan? 
????
Mila (Gast) - schreef op 07-07 om 13:13
Lees dat je vorige keer ook helemaal geen antwoord meer gegeven hebt, niet echt leuk als iedereen dan benieuwd is of het inderdaad een zwangerschap was en of dat goed afgelopen is. Hoop het wel voor je, maar omdat gewoon “Daar was ik weer.” te zeggen en een nieuwe vraag te stellen zonder even erop terug te kijken hoeft voor mij niet.
@mila (Gast) - schreef op 09-07 om 19:54
dan antwoord je toch lekker niet als het voor jou niet hoeft.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!