Hoe vinden jullie je eisprong? - Zwanger worden forum

San1989 - schreef op 09-03 om 21:01
Hoi jana, ik heb het met ovulatietesten gedaan. Zowel action als sensitest en clearblue met smiley. Dit vanwege uiteenlopende cyclussen(28-42). Tot nu toe hebben ze altijd gelijk gehad (telkens de duidelijkste gepakt) 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!