Hallo iedereen
Omdat ik zwanger wil worden en net gestopt ben met de pil besloot ik mijn cervixslijm deze maand te observeren. Ik ken mijn cyclus namelijk niet. (Ik wacht liever nog even met ovulatie testen)
Volgens mijn app (zie foto) zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Echter was mijn cervixslijm eergisteren (twee dagen voor voorspelde eisprong) heel rekbaar en doorzichtig.
Ik heb daarnet nog eens getast en vandaag is het eerder cremig/troebel en nog maar een klein beetje rekbaar.
Eergisteren dacht ik wel de eisprong gevoeld te hebben. Een lichte steek van ongeveer een half uur. Ofwel zit dat in mijn hoofd omdat ik er zo mee bezig ben.
Wat zijn jullie bevindingen? Zou ik eergisteren mijn eisprong gehad hebben of vandaag? Hoelang na het rekbare/heldere slijm vindt de eisprong plaats?
Ik heb zaterdag geklust, maandag en dinsdag ook en vanavond klussen we dan nog een keer.