ovulatietest, help? - Zwanger worden forum

Sabine - schreef op 04-02 om 09:09
dag allemaal,

hieronder mijn ovulatie test resultaten. 
ongesteld geweest van 22 t/m 26januari en een regelmatige cyclus (30 dagen). 
dit is de eerste ronde met ovulatietesten, alle rondes hiervoor op basis van de app gedaan. volgens de app zou mijn eisprong rond 5 febr moeten zijn. 
wat zeggen jullie? ik heb het idee dat het streepje lichter wordt...... zou ik een hele vroege eisprong gehad hebben?

3 antwoorden en 27784739x bekeken
Puck - schreef op 04-02 om 12:40
Je eisprong is 12-48 uur na je maximale test. Lijkt dus prima te kloppen.  Ik denk dat hij vandaag of morgen gaat zijn.
Sabine (Gast) - schreef op 04-02 om 13:01
het streepje zou toch op een bepaald moment minstens net zo donker moeten kleuren als het controle streepje? dat heeft het niet gedaan.. zojuist opnieuw getest, geen streepje meer zichtbaar.
Puck - schreef op 04-02 om 15:18
Het jan een korte piek zijn, waar je net naast gemeten hebt. Als hij maar op en af loopt. Ik had ook nooit een dikkere streep dan de controle, maar wel gewoon een ovulatie. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!