vaag streepje - Zwanger worden forum

roos (Gast) - schreef op 31-01 om 09:00
hallo dames 
zien jullie ook een vaag streepje? ik zit 3 dagen voor nod en heb vanochtend dus een early action test gedaan 
wat denken jullie?
gr
5 antwoorden en 27844634x bekeken
Willie Wonka (Gast) - schreef op 31-01 om 09:42
Ik zie niet echt een streepje. Maar je kan het misschien zelf wel beter zien. Ik zou morgen opnieuw testen met ochtend urine 
roos (Gast) - schreef op 31-01 om 09:46
ja op de foto is hij minder duidelijk 
Anoniem (Gast) - schreef op 31-01 om 10:01
Ik zie duidelijk een streep die past bij het termijn.

Gefeliciteerd!! Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan en je niet als nog ongesteld gaat worden.
roos (Gast) - schreef op 31-01 om 10:25
ja zie jij het ook anonieme gast? inderdaad hopen dat ik niet ongesteld word want ik heb namelijk wel de klachten die ik normaal ook voor mijn nod heb
roos (Gast) - schreef op 31-01 om 13:25
hier zie je het heel iets beter op

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!