Beste dames. Ik heb een gek vraagje.
22/1 heb ik vermoedelijk mijn ovualtie gehad.. gister 29/1 ben ik onwijs ziek geweest. Spugen,misselijk,koorts etc. Kan ik op een of andere manier met de innesteling te maken hebben?
En zijn er meer dames die griep verschijnselen hebben gehad tijdens de innesteling. ?
thanks!