Positief? - Zwanger worden forum

MelT - schreef op 24-01 om 14:41
Hallo dames, wat denken jullie van deze test?
7 antwoorden en 27939999x bekeken
MelT - schreef op 24-01 om 14:42
WG (Gast) - schreef op 24-01 om 15:23
Ik zie wel vaag iets...
Was dit binnen de afleestermijn?
MelT - schreef op 24-01 om 15:25
Ja dat wel, afleestijd was binnen 5 min en dit was met ongeveer 3 a 4 minuten
WG (Gast) - schreef op 24-01 om 15:32
Dat ziet er goed uit dan denk ik :-) 
Wanneer is je NOD?
MelT - schreef op 24-01 om 17:30
Mijn nod is al geweest, en had gister een echo, gyn zag wel verdikt baarmoederslijmvlies en dacht dat ik heel traag hcg aan maak
Anne - schreef op 24-01 om 18:08
Ik vind het wel een heel vaag lijntje voor als je nod al is geweest.... Maar hopelijk voor je wordt die steeds duidelijker.
baby4 - schreef op 30-01 om 09:07
Spannend, zie een heel vaag streepje. Houd ons op de hoogte 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!