Ovulatie test positief ja of nee - Zwanger worden forum

patricia18! - schreef op 18-01 om 18:48
NJBeste dames!
Heb ik mijn positieve ovulatie test gehad?
Ik denk zelf 13/1 of 17/1.
Het kan natuurlijk wel tussen mijn oren zitten.

Greetz
1 antwoord en 28023844x bekeken
Anne - schreef op 18-01 om 20:38
Hmm, ik gok dat de meest linkse het dichtste bij. Positief komt..die is ofwel net voor of na de piek (zo zien ze er dan bij mij in ieder geval uit). Heb je verder iets gemerkt? Iets gevoeld of vruchtbaar slijm? Lastig zo te zien

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!