Action test - Zwanger worden forum

Stef - schreef op 15-01 om 18:53
Hallo allemaal, wie heeft er ervaring met de Zwangerschapstesten van de action? Hoe betrouwbaar zijn ze?
Vandaag zit ik op 9dpo en deze ochtend had ik deze uitslag.maar nu in de avond wou ik nog ens kijken en zag ik dit: zou het een kapotte test zijn geweest? 
4 antwoorden en 28060589x bekeken
Stef - schreef op 15-01 om 18:54
Alvast Bedankt om mee te kijken 
shootingstar - schreef op 16-01 om 05:50
Hi,

Ik zie bij allebei een heel licht streepje, misschien morgen nog even proberen! Waarom denk je dat die kapot is? 

Bloempje - schreef op 16-01 om 08:25
Action testen zijn gewoon betrouwbaar. Ik testte 8 dpo al positief met een gewone action test. Het is natuurlijk wel afwachten tot je nod of het een plakkertje is. Succes !
s - schreef op 23-01 om 18:13
Dat is een positieve test! Gefeliciteerd 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!