Ik ben nu weer sinds 10/12 aan het testen met ovulatie testen. Ik twijfel of hij positief geweest is en mij leek de 13/12 ( veel geklust rond deze periode) vrij positief. Erna zijn ze alleen maar weer lichter geworden.
Ik zou heel graag willen weten wat jullie er van denken . En wanneer ik eventueel een zwangerschapstest kan doen.
Of moet ik weer wachten tot de volgende ronden