Ovulatietest - Zwanger worden forum

Brabbel - schreef op 06-12 om 11:52
Hoi dames
Eerste test gedaan vandaag  met een ovulatietest en gaf al 2 streepjes aan.. normaal is mijn eispro?ng pas zondag of maandag..
Hoe kan dit of wat wil dit zeggen? 

2 antwoorden en 28696725x bekeken
Brabbel - schreef op 06-12 om 19:28
Iemand? 

Groetjes 
Bibi - schreef op 06-12 om 19:58
Ovulatie testen geven altijd 2 strepen aan. Wel moet de teststreep net zo donker zijn als de controlestreep of zelfs donkerder. Dan is die pas positief.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!