zwanger? - Zwanger worden forum

birte (Gast) - schreef op 21-11 om 13:09
Hallo allemaal mijn naam is   birte  ik ben 21 jaar oud en zou graag zwanger raken ik heb weekend van 11 november een kleine temperatuurverhoging gehad sinds vorige week heb ik buikpijn , rugpijn , misselijk en 1 keer maagzuur overgegeven , veel witverlies , donkerder tepels , ben ook heel moe geweest ma is voorbij maar geen hoge temperatuur meer zou ik zwanger zijn? Soms denk ik ja en soms niet weet echt niet
2 antwoorden en 28935616x bekeken
Nancy - schreef op 21-11 om 13:49
De enige die je dat kan vertellen...is een zwangerschapstest meid.
Moedertjuh - schreef op 21-11 om 17:55
Gebruikte je eerst anticonceptie ? Anders kan het zijn dat je aan het ontpillen bent. Maar verder kan alleen een test je duidelijkheid geven. Wat Nancy ook zegt. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!