Steken in lies - Zwanger worden forum

ssss - schreef op 17-11 om 21:26
Hallo


Al enkele dagen steken in mn lies. Links en rechts... enkel bij snelle bewegingen... zoals opstaan enz.

Dit had ik in het begin van vorige zwangerschap ook wel nog voor ik posi teste... maar slechts langs 1 kant.
Hebben jullie hier ervaring mee.. en wat betekende dit  bij jullie? (Eisprong?innesteling? Begin zwang erschap?niets?)

Weet niet goed  waar ik in cyclus zit... onregelmatig.
1 antwoord en 29001023x bekeken
lotusje - schreef op 17-11 om 23:25
Week na mijn eisprong had ik dit ook. Ik heb vandaag een lichte positieve test, mijn nod zou maandag zijn. Ik duim voor jou!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!