Twee dagen na NOD licht positief - Zwanger worden forum

loves86 - schreef op 11-11 om 14:37
Hallo allemaal,
In mei ben ik gestopt met de pil, zodat we voor een tweede kindje kunnen gaan. Afgelopen vrijdag 9 november was m’n NOD. Toen was mn test negatief. Vandaag had ik een licht positieve test. Maar ik twijfel of het wel echt positief is. 
https://www.mupload.nl/img/x6k2qb5.jpeg

Wat denken jullie?
10 antwoorden en 29115204x bekeken
Tucky - schreef op 11-11 om 15:24
Ik denk dat ik je kan feliciteren! Misschien was je ei toch iets later dan je dacht en test je daarom wat later positief  
Anne - schreef op 11-11 om 16:26
Zie wel een streepje, even kijken of die oploopt in ieder geval al voorzichtig gefeliciteerd!
loves86 - schreef op 11-11 om 16:47
Bedankt Tucky en Anne! Ik hoop het, maar ik denk elk half uur dat ik iets anders zie haha. Fijn dat jullie even meekijken. Ga over een paar dagen een Clearblue doen om het zeker te weten.

Fijne avond!!
Mina (Gast) - schreef op 11-11 om 19:51
voorzichtig gefeliciteerd !
Hopen dat ze oplopen

Moedertjuh - schreef op 12-11 om 09:11
Zie ook zeker wel een streep hoor! Ik zou nog doortesten met dezelfde testen. Dan kan je beter vergelijken qua oplopen. Zo'n digitale test reageert gewoon op zo'n zelfde streepje, het enige verschil is dat je zwanger 1-2 ziet staan. Maar een streepje is een streepje dus dat zegt net zoveel. Succes ! 
loves86 - schreef op 15-11 om 17:29
Ik heb zojuist weer een test gedaan van hetzelfde merk 

https://www.mupload.nl/img/mczebj2u2.jpeg

Volgens mij is er geen twijfel over mogelijk nu!!
Anne - schreef op 15-11 om 17:59
Super! Loopt goed op zo te zien! Gefeliciteerd
Moedertjuh - schreef op 15-11 om 21:27
Yep dat is zeer duidelijk toch, gefeliciteerd !
loves86 - schreef op 16-11 om 05:39
Dank jullie wel 
Baby05 - schreef op 16-11 om 11:05
Gefeliciteerd! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!