Wel of niet zwanger - Zwanger worden forum

Laura (Gast) - schreef op 09-11 om 06:49
3 antwoorden en 29154130x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 09-11 om 06:54
Kan iemand me vertellen of ik wel of niet zwanger ben... ik twijfel nogal over de onderste test van de trekpleister....
Nancy - schreef op 09-11 om 07:56
Laura, je bent zwanger hoor :-). Gefeliciteerd!!
De onderste test geeft ook een mooi kruisje aan.
Geniet er maar lekker van
*Lotus* - schreef op 09-11 om 08:16
Harstikke zwanger  gefeliciteerd Nancy heeft het al uitgelegd geniet van je juli baby

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!