Ik heb er geen ervaring mee, heb steeds gewacht tot 1 dag na nod.
Maar wat ik vaak lees is dat als je positief test, er nog zoveel mis kan gaan, maar goed dat kan altijd. En als je negatief test, ben je misschien nog erg hoopvol, omdat je nog voor nod zit, en als je dan als nog ongesteld wordt, dat de teleurstelling harder aan kan komen. Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd
Het is ieder voor zich om te testen wanneer zij wil, doe waar jij je goed bij voelt. Ik zal duimen voor een mooie test !