Early zwangerschapstest kruitvat - Zwanger worden forum

2ebabywelkome - schreef op 05-11 om 12:30
Hoi dames,

Ik heb vandaag de zwangerschapstest van kruitvat gehaald. Hierop staat dat je al 4 dagen van te voren kunt test. Nu is as vrijdag mijn nod. Wie heeft ervaring met deze testen? Of beter maar even afwachten ?
2 antwoorden en 29228934x bekeken
sweet - schreef op 05-11 om 13:59
Ik heb er geen ervaring mee, heb steeds gewacht tot 1 dag na nod.
Maar wat ik vaak lees is dat als je positief test, er nog zoveel mis kan gaan, maar goed dat kan altijd. En als je negatief test, ben je misschien nog erg hoopvol, omdat je nog voor nod zit, en als je dan als nog ongesteld wordt, dat de teleurstelling harder aan kan komen. Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd  
Het is ieder voor zich om te testen wanneer zij wil, doe waar jij je goed bij voelt. Ik zal duimen voor een mooie test !
SimoneS - schreef op 05-11 om 20:00
Ik heb ze ook gehad, maar precies als Sweet zegt, beter even wachten.. geduld.. lastig he? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!