Help! Is mijn LH-piek geweest? - Zwanger worden forum

anoniembabytje - schreef op 31-10 om 18:19
Helppp!! Is mijn eitje al gesprongen? 
De een na onderste is van 13.00 en de onderste is van 18.00! 
Expres 2x gedaan omdat ik wat voelde in mn buik.
1 antwoord en 29347577x bekeken
SimoneS - schreef op 02-11 om 13:50
Temp je ook? Vond ik veel handiger dan die sticks!
Succes! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!